Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRoberts, Dennis M.
TitelLimitations of the Score-Difference Method in Detecting Cheating in Recognition Test Situations.
QuelleIn: Journal of Educational Measurement, 24 (1987) 1, S.77-81Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAnswer Keys; Cheating; Mathematical Models; Multiple Choice Tests; Response Style (Tests); Scoring; Statistical Distributions; Test Length; Testing Problems
AbstractThis study examines a score-difference model for the detection of cheating based on the difference between two scores for an examinee: one based on the appropriate scoring key and another based on an alternative, inappropriate key. It argues that the score-difference method could falsely accuse students as cheaters. (Author/JAZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: