Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreeson, Larry E.
TitelModeling and Mental Imagery Use by Multiply Handicapped and Learning Disabled Preschool Children.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 23 (1986) 1, S.82-87Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAssociative Learning; Cognitive Restructuring; Early Childhood Education; Learning Disabilities; Learning Strategies; Mental Retardation; Modeling (Psychology); Preschool Children
AbstractMultiply handicapped mentally retarded and learning disabled preschool children participated in a series of learning tasks designed to clarify task-related effects of modeling-based mental imagery training experiences. Facilitative effectives of modeling occurred for all learning tasks, were most apparent for associative learning and with learning disabled subjects. (Author/ABB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: