Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZins, Joseph E.; Halsell, Antoinette
TitelStatus of Ethnic Minority Group Members in School Psychology Training Programs.
QuelleIn: School Psychology Review, 15 (1986) 1, S.76-83Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccess to Education; Educational Psychology; Ethnic Groups; Faculty Integration; Higher Education; Minority Groups; Professional Training; School Psychologists; Social Support Groups; Surveys
AbstractThe purpose of this study was to investigate the status of ethnic minority group members in school psychology training programs in the United States. Results from a survey of school psychology programs suggested that more intensive efforts are needed to attract minorities into the field. (Author/LMO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: