Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTrickey, Geoff; Kosky, Rose
TitelClassroom or Clinic? Effects of the Location and Deployment of Expertise in the Teaching of Reading.
QuelleIn: Early Child Development and Care, 20 (1985) 2-3, S.133-43Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterForeign Countries; Inservice Teacher Education; Reading Consultants; Reading Diagnosis; Reading Difficulties; Reading Instruction; Reading Programs; Reading Research; Reading Teachers; United Kingdom (England)
AbstractAn account of the Barking Reading Project designed to prepare classroom teachers (instead of reading specialists) to respond to children with severe reading difficulties. The subject of a two-year government research study, the project's findings endorse initiatives that promote classroom teacher ability to make good teaching decisions relating to early reading instruction. (Author/DT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: