Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHyer, Patricia B.
TitelAssessing Progress in the Status of Women Faculty.
QuelleIn: Research in Higher Education, 22 (1985) 2, S.169-84Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Rank (Professional); Affirmative Action; Comparative Analysis; Faculty Development; Faculty Promotion; Higher Education; Models; Women Faculty
AbstractThe development of a "change index" and its application in evaluating the relative performance of individual doctorate-granting universities in hiring and promoting women faculty is reported. A wide range of institutional performance in hiring and promoting women faculty was revealed. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: