Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBoice, Robert
TitelReexamination of Traditional Emphases in Faculty Development.
QuelleIn: Research in Higher Education, 21 (1984) 2, S.195-209Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; Faculty Development; Faculty Evaluation; Faculty Promotion; Higher Education; Intervention; Research; Self Actualization; Teacher Improvement; Writing for Publication
AbstractClinically based direct interventions with colleagues were used to demonstrate ways of surmounting four constraints in faculty development research: the problem of engaging the least needy faculty, faculty who refuse feedback based on student ratings, improvement of teaching skills while making progress as writers, and teaching scholarly productivity. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: