Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHatfield, Robert C.
TitelA Role for Teacher Educators in Developing Professional Knowledge.
QuelleIn: Action in Teacher Education, 6 (1984) 1-2, S.57-62Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Improvement; Educational Quality; Higher Education; Program Development; Research Utilization; Teacher Education; Teacher Educators; Teacher Role
AbstractConcerns with teacher education extend to program quality, professional credibility, and utilization of research. This article suggests that university- and school-based teacher educators increase their role in research utilization and development activities and establish school-university networks to sustain these efforts. (DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: