Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGuskey, Thomas R.
TitelThe Influence of Change in Instructional Effectiveness upon the Affective Characteristics of Teachers.
QuelleIn: American Educational Research Journal, 21 (1984) 2, S.245-59Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Inservice Teacher Education; Intermediate Grades; Mastery Learning; Secondary Education; Teacher Attitudes; Teacher Effectiveness; Teaching Skills
AbstractTeachers who experienced positive change in the learning outcomes of their students after an inservice workshop on mastery learning expressed increased personal responsibility for both positive and negative student outcomes and increased affect toward teaching, but they expressed decreased confidence in their teaching abilities. (Author/RD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: