Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGitlin, Andrew; und weitere
TitelSupervision, Reflection, and Understanding: A Case for Horizontal Evaluation.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 35 (1984) 3, S.46-52Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCritical Thinking; Evaluation Methods; Higher Education; Learning Strategies; Preservice Teacher Education; Student Teacher Supervisors; Student Teachers; Supervisory Methods
AbstractA comparative analysis of case studies indicates that horizontal evaluation of student teachers provides methods of supervision that go beyond a focus on prescriptive practice. This process allows self-evaluation and encourages growth. Student teachers learn to reflect on their work and understand how they influence students. (DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: