Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFourier, Mary Jo
TitelDisclosure of Cognitive Style Information: Effects on Achievement of Adult Learners.
QuelleIn: Adult Education Quarterly, 34 (1984) 3, S.147-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Adult Education; Adults; Cognitive Mapping; Cognitive Style; Research Needs; Two Year Colleges
AbstractAlthough a higher mean difference in academic achievement was obtained when disclosure of cognitive style map information was made to a sample of adult learners in a community college anatomy class, the difference was small. Disclosure of the cognitive style map information had no significant effect on academic achievement. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: