Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWebb, Noreen M.; Cullian, Linda K.
TitelGroup Interaction and Achievement in Small Groups: Stability over Time.
QuelleIn: American Educational Research Journal, 20 (1983) 3, S.411-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterGroup Discussion; Group Dynamics; Grouping (Instructional Purposes); Information Seeking; Junior High Schools; Mathematics Achievement; Mathematics Instruction; Small Group Instruction
AbstractThe relationships among (a) student and group characteristics, group interaction, and achievement in small groups in junior high school mathematics classrooms and (b) the stability of these relationships over time were investigated. Interaction in the group was a potent predictor of achievement. (Author/LC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: