Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOsborne, John; Taylor, Sandra
TitelSome Data and Reflections upon the Quality of the Learning Process as Experienced by Third Year B.Ed. Generalist Students at the University of Alberta.
QuelleIn: Alberta Journal of Educational Research, 29 (1983) 3, S.216-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducation Majors; Foreign Countries; Higher Education; Learning Processes; Practicums; Program Design; Program Evaluation; Stress Variables; Student Attitudes; Teacher Education
AbstractThird-year students in the University of Alberta's B.Ed. elementary generalist program think that the program's practicum is valuable but that the program's organization hampers learning and causes stress. Students feel ambivalent about their own preparedness for student teaching and perceive a discrepancy between the program's professed and practice pedagogy. (SB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: