Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWedman, Judy M.
TitelAttitudes and Reading Achievement of Students in an Alternative High School.
QuelleIn: Reading Psychology, 4 (1983) 2, S.121-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitude Change; High Schools; Humanistic Education; Nontraditional Education; Reading Achievement; Reading Attitudes; Reading Comprehension; Reading Improvement; Reading Instruction; Reading Research; Self Concept; Student Attitudes
AbstractConcludes that the affective goals subscribed to by many alternative high schools do have positive effects on some of the attitudes toward school, self, and others held by students, but that there is no relationship between measured attitudes and reading improvement. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: