Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRosenblum, Sandra; Darkenwald, Gordon G.
TitelEffects of Adult Learner Participation in Course Planning on Achievement and Satisfaction.
QuelleIn: Adult Education Quarterly, 33 (1983) 3, S.147-53Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Adult Students; Course Content; Outcomes of Education; Participant Satisfaction; Planning; Postsecondary Education; Student Participation
AbstractHypothesizing that participation in course planning would result in higher achievement and satisfaction, researchers used a posttest-only control group design with continuing education students in two separate experiments. The control group completed the course as planned by the experimental group. No differences were found between the groups in achievement or satisfaction. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: