Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZabel, Robert H.; und weitere
TitelAvailability and Usefulness of Assessment Information for Emotionally Disabled Students.
QuelleIn: School Psychology Review, 11 (1982) 4, S.433-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterData Collection; Educational Diagnosis; Elementary Secondary Education; Emotional Disturbances; Information Sources; Information Utilization; Mainstreaming; Participative Decision Making; Student Placement; Iowa; Kansas; Nebraska
AbstractTeachers of emotionally disabled students in three states were surveyed to determine the availability and usefulness of information at the time of placement and reintegration of students. Implications for the collection of assessment information by school psychologists and other multidisciplinary team members are discussed. (Author/PN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: