Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLegerstee, Maria; Feider, Helga
TitelImplantation et evaluation d'un programme d'intervention motivationnelle en classe d'immersion (Implementation and Evaluation of a Motivational Intervention Program in an Immersion Class).
QuelleIn: Canadian Modern Language Review, 39 (1982) 1, S.18-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Sprachefranzösisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Gains; Elementary Education; Enrichment Activities; Foreign Countries; French; Grade 2; Immersion Programs; Listening Comprehension; Oral Language; Second Language Instruction; Student Motivation
AbstractThe impact of a grade two enrichment program in a French immersion course is evaluated. Small group activities under the supervision of a parent, grade six students, and a grade two monitor provided opportunities to practice French in a stimulating environment. Significant oral skills gains were measured. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: