Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLunneborg, Patricia W.
TitelHow Are Changes in Graduate Admissions Affecting the Teaching of Undergraduate Psychology?
QuelleIn: Teaching of Psychology, 9 (1982) 3, S.140-42Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdmission (School); Educational Research; Enrollment Rate; Federal Aid; Futures (of Society); Graduate Study; Higher Education; Long Range Planning; Psychology; Surveys; Undergraduate Study
AbstractTo determine what impact budget cuts in training and research support were actually having on psychology graduate programs and what accommodations departments were making in their baccalaureate programs, a survey of psychology departments was undertaken. Results showed modest declines in graduate enrollment. Adjustments suggested for the undergraduate level are described. (RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: