Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlgozzine, Bob; und weitere
TitelPsychoeducational Decision Making as a Function of the Amount of Information Reviewed.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 19 (1982) 3, S.328-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDecision Making Skills; Educational Diagnosis; Elementary Education; Evaluation Criteria; Information Utilization; Interdisciplinary Approach; Psychoeducational Methods; School Personnel; Special Education; Student Evaluation; Student Placement
AbstractEvaluated the extent to which similar decisions concerning student placement were made by multidisciplinary team members based on varying amounts of assessment information. Found that individuals who reviewed large amounts of information made decisions similar to those who reviewed little information. Found about half the decisions accurate. (Author/JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: