Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDe Volder, M. L.
TitelDiscussion Groups and Their Tutors: Relationships between Tutor Characteristics and Tutor Functioning.
QuelleIn: Higher Education, 11 (1982) 3, S.269-71Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge; Competence; Discussion Groups; Foreign Countries; Group Dynamics; Higher Education; Medical Education; Seminars; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Characteristics; Teacher Effectiveness; Teaching Experience; Tutors
AbstractSmall group learning monitored by tutors is an essential ingredient of medical education at Limburg State University. Tutor functioning was assessed by students and found to be related to tutor expertise in subject matter under discussion but not to tutor age or experience. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: