Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFord, J. Robert
TitelConnecticut Program Covers Classrooms of Absent Teachers, Provides Tutors.
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 63 (1982) 10, S.702-03Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Secondary Education; Noninstructional Responsibility; Paraprofessional School Personnel; Program Improvement; Substitute Teachers; Teacher Responsibility; Teacher Role
AbstractDescribes a new approach to covering classrooms when teachers are absent. Paraprofessionals have been hired in place of substitutes to routinely handle supervisory, noninstructional assignments previously assigned to teachers. The teachers use their free time to staff resource rooms and to supervise classes of absent teachers. (WD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: