Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLasley, Thomas J.; Applegate, Jane H.
TitelThe Education of Secondary Teachers: Rhetoric or Reform?
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 33 (1982) 1, S.3-6Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Change; Foundations of Education; Higher Education; Professional Development; Secondary School Teachers; Socialization; Teacher Certification; Teacher Education; Teaching Methods; Teaching Skills; Teaching Styles
AbstractThe reform of the nature and content of secondary school teacher preparation programs is advocated in an examination of four key assumptions: (1) Secondary school teachers must be content specialists; (2) Secondary school teachers must teach by lecturing; (3) All students are the same; and (4) Secondary school teachers are best socialized to teaching by direct school experience. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: