Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCohen, Peter A.
TitelStudent Ratings of Instruction and Student Achievement: A Meta-analysis of Multisection Validity Studies.
QuelleIn: Review of Educational Research, 51 (1981) 3, S.281-309Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Correlation; Evaluation Methods; Higher Education; Multiple Regression Analysis; Student Evaluation of Teacher Performance; Validity
AbstractMeta-analytic methods were used to synthesize research on the relationship between student ratings of instruction and student achievement. Results provide strong support for the validity of student ratings as measures of teaching effectiveness. (Author/GK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: