Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enThorpe, Harold W.; und weitere
TitelIndividual and Group Feedback Systems for Improving Oral Reading Accuracy in Learning Disabled and Regular Class Children.
QuelleIn: Journal of Learning Disabilities, 14 (1981) 6, S.332-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterFeedback; Group Instruction; Individual Instruction; Intermediate Grades; Learning Disabilities; Mainstreaming; Oral Reading; Reading Improvement; Reading Instruction; Underachievement
AbstractThe effect of individual and group feedback upon reducing oral reading errors was investigated with 16 fifth-grade underachievers from a learning disabled (LD) program and from a regular classroom (non-LD). Both individual and group feedback procedures were found effective when compared with the baseline condition. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: