Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKatz, Lilian; und weitere
TitelFollow-Up Studies: Are They Worth the Trouble?
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 32 (1981) 2, S.18-24Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; College Graduates; Credibility; Educational Research; Graduate Surveys; Higher Education; Preservice Teacher Education; Program Evaluation; Research Utilization; Teacher Education Programs
AbstractA survey undertaken to assess the effectiveness of 26 follow-up studies of teacher education graduates identified the : (1) extent to which the studies' respondents were representative of the target population; (2) types of recommendations resulting from the studies; and (3) extent to which information from the studies directed program planning and revision. (CJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: