Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOrpwood, G. W. F.
TitelDeliberative Inquiry into Canadian Science Education.
QuelleIn: Journal of Curriculum Studies, 12 (1980) 4, S.363-64Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Education; Curriculum Development; Educational Assessment; Educational Objectives; Educational Practices; Elementary Secondary Education; Science Education; Canada
AbstractDescribes a study funded by the Science Council of Canada, to evaluate policies and practices of Canadian science education. Objectives of the study were to establish a documented basis for describing the state of Canadian science education, to conduct an historical analysis of science education in Canada, and to stimulate deliberation concerning future options for science education. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: