Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWebb, Noreen M.
TitelAn Analysis of Group Interaction and Mathematical Errors in Heterogeneous Ability Groups.
QuelleIn: British Journal of Educational Psychology, 50 (1980), S.266-76Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbility; Error Patterns; Group Dynamics; Group Instruction; Heterogeneous Grouping; High Achievement; High Schools; Individualized Instruction; Low Achievement; Secondary School Mathematics
AbstractInvestigated group interaction and mathematical errors of 11th-grade students working individually and in four-person heterogeneous ability groups. Averaging over all types of errors, high-ability students did best in individual conditioning, low-ability students did best in group conditioning, and medium-ability students did equally well in both. (Author/SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: