Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPlake, Barbara S.; Hoover, H. D.
TitelThe Comparability of Equal Raw Scores Obtained from In-Level and Out-Of-Level Testing: One Source of the Discrepancy between In-Level and Out-of-Level Grade Equivalent Scores.
QuelleIn: Journal of Educational Measurement, 16 (1979) 4, S.271-78Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Tests; Elementary Education; Elementary School Curriculum; Grade Equivalent Scores; Item Analysis; Norm Referenced Tests; Norms; Raw Scores; Test Interpretation; Test Items; Test Selection; Test Validity; Testing Problems; Iowa Tests of Basic Skills
AbstractAn experiment investigated the extent to which the results of out-of-level testing may be biased because the child given an out of level test may have had a significantly different curriculum than the children given in-level tests. Item analysis data suggested this was unlikely. (CTM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: