Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEmmer, Edmund T.; und weitere
TitelStability of Teacher Effects in Junior High Classrooms.
QuelleIn: American Educational Research Journal, 16 (1979) 1, S.71-75Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Ability; Academic Achievement; English Instruction; Junior High Schools; Program Attitudes; Secondary School Mathematics; Secondary School Teachers; Student Attitudes; Student Characteristics; Student Teacher Relationship; Teacher Role; Technical Reports
AbstractEstimates of teacher effects on pupil achievement and attitudes in the seventh and eighth grades were obtained, controlling for entering achievement. Results indicated strong teacher effects on pupil attitudes in both mathematics and English. Teacher effects varied depending upon subject matter and class mean initial achievement level. (Author/RD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: