Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAmrein-Beardsley, Audrey; Geiger, Tray
TitelThe Breakfast of Champions: Student Surveys to Sustain and Cultivate Teachers
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 103 (2022) 8, S.49-53 (5 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
DOI10.1177/00317217221100011
SchlagwörterStudent Surveys; Feedback (Response); Teacher Evaluation; Student Evaluation of Teacher Performance; Student Attitudes; Teacher Persistence
AbstractFeedback is an essential ingredient for professional growth, but teachers receive limited feedback that is actually useful. Audrey Amrein-Beardsley and Tray Geiger discuss the flaws in two common forms of teacher feedback, value-added measures and classroom observations, often used as part of a summative evaluation. They suggest that student evaluations can add important data to help teachers improve, especially if used formatively and not to inform high-stakes decisions. They offer general guidance on how to construct and administer these surveys. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: