Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSeaton, Katherine A.; Tacy, Melissa
TitelThe Value of Varying Question Design
QuelleIn: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 53 (2022) 1, S.240-250 (11 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Seaton, Katherine A.)
ORCID (Tacy, Melissa)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0020-739X
DOI10.1080/0020739X.2021.1963869
SchlagwörterMathematics Instruction; Mathematics Teachers; College Faculty; Student Evaluation; Online Courses; Pandemics; COVID-19; Futures (of Society); Criticism; Calculus; Evaluation Methods; Grading; Algebra; Undergraduate Students
AbstractWhile some tertiary mathematics educators approximated the familiar invigilated, closed-book assessment regime in the online environment forced upon us all by a pandemic, others either by choice or necessity needed to devise a new way to assess their students' learning. This Classroom Note both synthesizes advice from the literature about what might comprise 'internet resistant' question design and provides practical, specific examples to demonstrate how such advice can be put into everyday practice. The examples are annotated, and the potential long-term utility of such question design is discussed, whatever the future of assessment may be. (As Provided).
AnmerkungenTaylor & Francis. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Mathematical Education in Science and Technology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: