Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLong, Holly M.; Bouck, Emily C.; Jakubow, Larissa N.
TitelExplicit Instruction in Mathematics: Considerations for Virtual Learning
QuelleIn: Journal of Special Education Technology, 36 (2021) 2, S.67-76 (10 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Hier finden Sie weiterführende Informationen. FID−Nationallizenz Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Long, Holly M.)
ORCID (Bouck, Emily C.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0162-6434
DOI10.1177/0162643421994099
SchlagwörterMathematics Instruction; Online Courses; Teaching Methods; Students with Disabilities; At Risk Students; Synchronous Communication; Asynchronous Communication; Evidence Based Practice; Educational Technology; Web Based Instruction
AbstractA large number of students with and without disabilities--including students at-risk--are currently learning online through synchronous and/or asynchronous instruction. As such, it is important for educators to be equipped with evidence-based practices--or at the minimum research-based practices--that can be adapted or modified to teach students online, including the area of mathematics. This article discusses how educators can adapt and implement explicit instruction--an evidence-based practice for teaching students with disabilities in mathematics--to educate students with disabilities and those struggling or at-risk in mathematics within an online environment. In addition, this article presents resources for free and paid technology as well as additional considerations when implementing explicit instruction in an online environment. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Special Education Technology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: