Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlbó, Laia; Hernández-Leo, Davinia
TitelConceptualising a Visual Representation Model for MOOC-Based Blended Learning Designs
QuelleIn: Australasian Journal of Educational Technology, 36 (2020) 4, S.1-26 (26 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Albó, Laia)
ORCID (Hernández-Leo, Davinia)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1449-5554
SchlagwörterOnline Courses; Blended Learning; Instructional Design; Decision Making; Visualization; Models; Visual Aids
AbstractThis article reports on a study about how massive open online course (MOOC)-based blended learning designs can be visually represented to facilitate their comprehension and sharing. We carried out an iterative co-creation process with different stakeholders to conceptualise a visual learning design representation model within the context of blending MOOCs with face-to-face courses. The data analysed was derived from questionnaires and the generated representations. Results indicate that the representation enabled educators to easily visualise the overall structure of the learning designs and the relationships between the different design elements, providing a context for fostering reflection and decision-making during the planning of MOOC-based blended learning designs. (As Provided).
AnmerkungenAustralasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education. Ascilite Secretariat, P.O. Box 44, Figtree, NSW, Australia. Tel: +61-8-9367-1133; e-mail: info@ascilite.org.au; Web site: https://ajet.org.au/index.php/AJET
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australasian Journal of Educational Technology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: