Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLondon, Rebecca A.
TitelWhen Schools Reopen, Don't Neglect Recess
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 102 (2020) 1, S.26-27 (2 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
DOI10.1177/0031721720956843
SchlagwörterRecess Breaks; Pandemics; COVID-19; School Closing; Social Isolation; Minority Group Students; Racial Bias; Elementary Schools; Health Promotion; Child Health; Low Income Students; Mental Health
AbstractWhen schools reopen in the fall, students and adults will return carrying stress and trauma arising from the sudden school closings, the social isolation, and the illness and unrest that many experienced over the summer. Rebecca London urges elementary school leaders to attend to students' mental health and emotional needs by offering recess time every day. The need for play will be especially great among students of color and students in low-income areas, many of whom had insufficient recess time in school before the pandemic. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: