Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inThom, Michael
TitelAre Group Assignments Effective Pedagogy or a Waste of Time? A Review of the Literature and Implications for Practice
QuelleIn: Teaching Public Administration, 38 (2020) 3, S.257-269 (13 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Thom, Michael)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0144-7394
DOI10.1177/0144739420904396
SchlagwörterGroup Activities; Assignments; Cooperative Learning; Educational Benefits; Educational Research; Research Design; Evidence Based Practice; Higher Education; Public Affairs Education
AbstractGroup assignments are a near-universal feature of classrooms around the world. They are broadly viewed as more effective than passive forms of learning and are assumed to position students for success in fields that demand high levels of interpersonal communication, like public affairs. But does research support that view? This article examines the literature on group assignments. It illustrates that most studies on group assignments suffer from weak research designs, leaving little empirical basis for their presumed benefits. The article offers suggestions for improving the design and implementation of group assignments, but also encourages instructors to reconsider their use. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching Public Administration" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: