Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLowenthal, Patrick R.; Nyland, Rob; Jung, Eulho; Dunlap, Joanna C.; Kepka, Jennifer
TitelDoes Class Size Matter? An Exploration into Faculty Perceptions of Teaching High-Enrollment Online Courses
QuelleIn: American Journal of Distance Education, 33 (2019) 3, S.152-168 (17 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Lowenthal, Patrick R.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0892-3647
DOI10.1080/08923647.2019.1610262
SchlagwörterClass Size; Teacher Attitudes; Large Group Instruction; Online Courses; College Faculty; Research Universities; Satisfaction; Teaching Methods; Faculty Workload
AbstractClass size has been a popular topic for decades. There is renewed interest in this topic now with the growth of online learning. Online courses can accommodate hundreds, if not thousands, of students in a single course. Very little research, though, has been conducted recently on class size in online courses and the research that has been conducted is mixed. As the demand for online courses increases, so likely will class size. In this exploratory study, we investigated the perceptions and experiences of 37 faculty teaching high-enrollment online courses. In the following article, we report the results of our inquiry, implications for practice, and areas for additional research. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: