Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTaylor, Rebecca M.; Kuntz, Ashley Floyd
TitelNavigating Campus Controversies: Seeking Truth, Respecting Speech, and Cultivating Intellectual Fairness in Higher Education
QuelleIn: Harvard Educational Review, 89 (2019) 1, S.30-54 (25 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0017-8055
SchlagwörterHigher Education; Freedom of Speech; Activism; Bias; Intellectual Development; Role of Education; Democracy; Controversial Issues (Course Content); Academic Freedom; Educational Environment; Ideology; College Administration; Administrator Responsibility; Lifelong Learning
AbstractIn this essay, Rebecca M. Taylor and Ashley Floyd Kuntz explore the higher education aims of advancing truth, respecting speech, and fostering inclusive learning environments in the context of controversial invited speakers on college campuses. They consider the case of Charles Murray's visit to Middlebury College in 2017. They argue that intellectual fairness--which centers the importance of pursuing truth, combating bias, and supporting the intellectual development of members of the academic community--is an appropriate guiding virtue when navigating the intellectual and democratic aims of higher education. They look to advance intellectual fairness as a normative framework for understanding the aims and responsibilities of higher education institutions. (As Provided).
AnmerkungenHarvard Education Publishing Group. 8 Story Street First Floor, Cambridge, MA 02138. Tel: 617-495-3432; Fax: 617-496-3584; e-mail: hepg@harvard.edu; Web site: http://hepg.org/her-home/home
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Harvard Educational Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: