Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShand, Kristen; Farrelly, Susan Glassett
TitelThe Art of Blending: Benefits and Challenges of a Blended Course for Preservice Teachers
QuelleIn: Journal of Educators Online, 15 (2018) 1, (15 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1547-500X
SchlagwörterBlended Learning; Instructional Effectiveness; Preservice Teachers; Preservice Teacher Education; Social Studies; Teaching Methods; Curriculum Design; Student Teacher Attitudes; Educational Principles; Student Surveys; Student Satisfaction; Barriers
AbstractIn this study, we explore the design and delivery of a blended social studies teaching methods course according to principles and core attributes of blended course design. In a survey at the end of the course, pre-service teachers were asked to reflect on their experience in the course, and identify the benefits and challenges of the blended design. Five overarching themes were identified from the analysis, which include the benefits of flexibility and pace, access and modeling, peer relationships and community, clear communication and feedback, and the challenges of time management and self-discipline. (As Provided).
AnmerkungenJournal of Educators Online. 500 University Drive, Dothan, AL 36303. Web site: http://www.thejeo.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Educators Online" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: