Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDockterman, David; Weber, Chris
TitelDoes Stressing Performance Goals Lead to Too Much, Well, Stress?
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 98 (2017) 6, S.31-34 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
DOI10.1177/0031721717696475
SchlagwörterStress Variables; Goal Orientation; Expectation; Academic Standards; Educational Environment; Student Attitudes; High Stakes Tests; Elementary Secondary Education; Stress Management
AbstractThere is compelling evidence that stressing goals leads to stress and negatively affects the very objectives that educators are trying to achieve. Reaching testing goals matter, but if we are not careful, the goal of educating children for the 21st century becomes subsumed by the narrow measures meant to track progress. Performance measures become the goals. Stress overtakes inspiration. If it is true that what gets measured, gets done, then it is important that we measure the right things. Outputs like standardized test scores and graduation rates matter, but how we achieve outputs matters too. Process really is as important as product. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: