Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLiu, Peng
TitelTransforming Turnaround Schools in China: Strategies, Achievements, and Challenges
QuelleIn: Frontiers of Education in China, 11 (2016) 3, S.374-414 (41 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1673-341X
DOI10.3868/s110-005-016-0029-7
SchlagwörterForeign Countries; Educational Change; Educational Improvement; Holistic Evaluation; Educational Strategies; Government (Administrative Body); Achievement; Barriers; Schools; China
AbstractThe existence of turnaround schools has been a problem in the Chinese education system. There are diverse causes including the education system itself, the financial system, and other issues. However, there has been a lack of research to help us fully understand this phenomenon. This article provides a holistic perspective on the strategies the Chinese government has used to improve turnaround schools, the achievements that have been made, and challenges in the change process. Implications for transformative practice will also be explored. (As Provided).
AnmerkungenBRILL. 153 Milk Street 6th Floor, Boston, MA 02109. Tel: 617-263-2323; Fax: 617-263-2324; e-mail: cs@brillusa.com; Web site: http://www.brill.nl/publications/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Frontiers of Education in China" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: