Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMurray, Frank B.
TitelIs American Teacher Education Fully up to the Common Core Requirements?
QuelleIn: Kappa Delta Pi Record, 50 (2014) 4, S.152-153 (2 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-8958
DOI10.1080/00228958.2014.960343
SchlagwörterState Standards; Academic Standards; Preservice Teachers; Teacher Education; Accreditation (Institutions); Student Attitudes; Teacher Attitudes; Teacher Education Programs; Teacher Competencies; Elementary School Mathematics; Mathematics Instruction
AbstractThis narrative considers how well equipped today's teacher education students and faculty are to meet the demands of the new Common Core State Standards. Data from the Teacher Education Accreditation Council's national evaluation of teacher education programs gives a mixed picture that, while mostly encouraging, also reveals that some future teachers, current teacher education faculty, and cooperating teachers have misguided and worrisome views of their subject matter and pedagogy. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Kappa Delta Pi Record" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: