Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Westerveld, Marleen F.; Armstrong, Rebecca M.; Barton, Georgina M. |
---|---|
Titel | Reading Success in the Primary Years. An Evidence-Based Interdisciplinary Approach to Guide Assessment and Intervention. 1st ed. 2020. |
Quelle | Singapore: Springer Singapore (2020), XVI, 149 S.
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Beigaben | Illustrationen 25; farbige Illustrationen 7 |
Zusatzinformation | Zusammenfassung |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-981-15-3492-8; 9789811534911; 9789811534935 |
DOI | 10.1007/978-981-15-3492-8 |
Schlagwörter | Kindesentwicklung; Schule; Unterricht; Pathologie; Sprechen; Schreib- und Lesefähigkeit; Alphabetisierung; Bewertung |
Abstract | Content: 1 Reading Success -- Part I The Reading Success Project -- 2 Methodology -- Part II The Reading Success Project (Results) -- 3 Reading Success Results across the Year Groups -- 4 Reading Self-Concept and Student Perceptions -- 5 Intervention Initiatives across Three Levels of Instruction -- 6 Case Studies -- Part III Findings from Teacher Interviews and Recommendations -- 7 Feedback -- 8 Implications and Transferability to Other School Contexts. (Verlag). |
Erfasst von | Springer Nature |
Update | 2022/2 |