Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Fetahagic, Sead S. |
---|---|
Titel | The most golden age. A discourse analysis of representations of Medieval Bosnia in secondary-school history textbooks in the Federation of BiH. |
Quelle | Aus: Ognjenovic, Gorana (Hrsg.); Jozelic, Jasna (Hrsg.): Nationhood and politicization of history in school textbooks. Identity, the curriculum and educational media. Cham: Palgrave Macmillan (2020) S. 181-212
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben S. 209-212 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 3-030-38120-X; 3-030-38121-8; 978-3-030-38120-2; 978-3-030-38121-9 |
DOI | 10.1007/978-3-030-38121-9_10 |
Schlagwörter | Methode; Sekundarbereich; Schulbuch; Diskursanalyse; Geschichtsunterricht; Mittelalter; Bosnien; Bosnien-Herzegowina |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2020/3 |