Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Pammer-Schindler, Viktoria (Hrsg.); Pérez-Sanagustín, Mar (Hrsg.); Drachsler, Hendrik (Hrsg.); Elferink, Raymond (Hrsg.); Scheffel, Maren (Hrsg.) |
---|---|
Institution | EC-TEL (13. : 2018 : Leeds) |
Titel | Lifelong technology-enhanced learning. 13th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2018, Leeds, UK, September 3-5, 2018, proceedings. |
Quelle | Cham: Springer (2018), XXIII, 667 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Lecture notes in computer science. 11082 |
Beigaben | Illustrationen |
Zusatzinformation | Titelbild |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-3-319-98571-8; 978-3-319-98572-5 |
DOI | 10.1007/978-3-319-98572-5 |
Schlagwörter | Spielerisches Lernen; Medieneinsatz; Mediennutzung; Medienwirkung; Lernen; Individualisierung; Computerunterstützter Unterricht; Lebenslanges Lernen; Konferenzschrift; Kooperation; Tagung; Europa; Leeds |
Abstract | This book constitutes the proceedings of the 13th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2018, held in Leeds, UK, in September 2018. The 42 full and short papers, 7 demo papers, and 23 poster papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 142 submissions. This year, the European Conference on Technology-Enhanced Learning (EC-TEL) will engage researchers, practitioners, educational developers, entrepreneurs and policy makers in a joint discussion on how to put science, technology and practice at the service of learning to embrace these challenges on the topic: Lifelong technology enhanced learning: Dealing with the complexity of 21st century challenges. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2019/3 |