Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Eberle, Julia; Lund, Kristine; Tchounikine, Pierre; Fischer, Frank |
---|---|
Titel | Grand challenges in technology-enhanced learning. A dialog started in Villard de Lans. |
Quelle | Aus: Eberle, Julia (Hrsg.); Lund, Kristine (Hrsg.); Tchounikine, Pierre (Hrsg.); Fischer, Frank (Hrsg.): Grand challenge problems in technology-enhanced learning II: MOOCs and beyond. Perspectives for research, practice, and policy making developed at the Alpine Rendez-Vous in Villard-de-Lans. (2016) S. 1-5
PDF als Volltext |
Reihe | SpringerBriefs in education |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-3-319-12561-9; 978-3-319-12562-6 |
DOI | 10.1007/978-3-319-12562-6_1 |
Schlagwörter | Lernumgebung; Technologieunterstütztes Lernen; Verbesserung |
Erfasst von | Externer Selbsteintrag |
Update | 2019/3 |