Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Horii, Sachiko Yokoi |
---|---|
Titel | Creating a multilingual/multicultural space in Japanese EFL. A critical analysis of discursive practices within a new language education policy. |
Quelle | Aus: Curdt-Christiansen, Xiao Lan (Hrsg.); Weninger, Csilla (Hrsg.): Language, ideology and education. The politics of textbooks in language education. London: Routledge, Taylor & Francis Group (2015) S. 145-160 |
Reihe | Routledge research in language education |
Beigaben | Literaturangaben S. 159-160; Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-415-84038-5; 978-1-315-81422-3 |
Schlagwörter | Multikulturelle Gesellschaft; Schulbuch; Fremdsprachiger Spracherwerb; Mehrsprachigkeit; Englischunterricht; Japan |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2017/2 |