Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Ó, Jorge Ramos do; Martins, Catarina Silva; Paz, Ana Luísa |
---|---|
Titel | Genealogy as history. From pupil to artist as the dynamics of genius, status, and inventiveness in art education in Portugal. |
Quelle | Aus: Popkewitz, Thomas S. (Hrsg.): Rethinking the history of education. Transnational perspectives on its questions, methods, and knowledge. New York u.a.: Palgrave Macmillan (2013) S. [157]-178 |
Beigaben | Anmerkungen S. 176; Literaturangaben S. 176-178 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 1-137-00069-4; 978-1-137-00069-9 |
Schlagwörter | Bildungsgeschichte; Schule; Schüler; Unterrichtsmethode; 19. Jahrhundert; 20. Jahrhundert; Künstler; Portugal |
Erfasst von | BBF | Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung des DIPF, Berlin |
Update | 2014/3 |