Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Boström, Lena (Hrsg.); Augustsson, Gunnar (Hrsg.); Evans, Carol (Hrsg.); Cools, Eva (Hrsg.); Charlesworth, Zarina M. (Hrsg.) |
---|---|
Institution | Annual Conference of the Education, Learning, Styles, Individual Differences Network (18 : 2013 : Billund) |
Titel | Building learning capacity for life. Proceedings of the 18th annual conference of the Education, learning, styles, induvidual differences network. [an international multi-disciplinary conference 18 - 19 - 20 June 2013 Billund, Denmark]. 1. ed. |
Quelle | Brno: Tribun EU (2013), 476 S. |
Reihe | ELSIN. 18. Education, learning, styles, individual differences network |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 80-263-0384-9; 978-80-263-0384-8 |
Schlagwörter | Pädagogik; Bildungsforschung; Empirische Forschung; Qualitative Forschung; Validität; Emotion; Gedächtnis; Kognitiver Prozess; Pädagogische Psychologie; Psychometrie; Schule; Lehrer; Lehrerausbildung; Schüler; Lernen; Lernprozess; Lernstil; Lernumgebung; Motivation; Curriculum; Computerunterstützter Unterricht; Lernspiel; Soziale Software; Unterrichtsmedien; Unterricht; Erzählen; Lesefertigkeit; Religion; Berufsbildung; Berufsschule; Weiterbildung; Erwachsenenbildung; Lebenslanges Lernen; Innovation; Leistungsmessung; Praxisbezug; Tagungsbericht; Student; Algerien; Australien; Belgien; Deutschland; Flandern; Großbritannien; Irland; Israel; Portugal; Schweden; Schweiz; Skandinavien; Türkei; USA; Österreich |
Abstract | This book contains the proceedings of 18th Annual International Conference of the Education, Learning, Styles & Individual Differences Network which took place in Billund, Denmark, in June 2013. The aim of the conference was to look at individual differences in learning with a focus on: innovative approaches to learning; innovations to support lifelong learning; building the bridge to learning for life; playing for life (learning); activating learning throughout life e.g. through play; awareness of individual differences; motivational strategies; good practice: putting style research into practice; entrepreneurship and styles. (DIPF/Kie.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2014/2 |