Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStahl, Katherine A. Dougherty; McKenna, Michael C.
TitelReading assessment in an RTI framework.
QuelleNew York: Guilford Press (2013), xii, 164 S.Verfügbarkeit 
Beigabengrafische Darstellungen; Literaturangaben S. 152-160
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-4625-0694-1; 978-1-4625-0696-5
SchlagwörterSchüler; Förderunterricht; Leseschwäche
Abstract"The importance of Response to Intervention has never been clearer. We strongly believe that RTI, when fully implemented, represents our best hope of building the kind of schoolwide framework necessary for making truly informed choices about the type and intensity of the reading instruction children receive. Our goal for this book is to offer the guidance needed to use these and other tools in an RTI framework. This is a book about the assessment component of RTI. We offer guidance and tools for gathering the information needed in an RTI framework. We have tried our best to write a book that is both practical and specific, that reflects both research and common sense, that is consistent with standards, and that affords guidance in the issues central to RTI"-- Provided by publisher.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2013/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: