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Autor/inSolmon, Lewis C.
TitelThe Teacher Advancement Program (TAP) and No Child Left Behind.
QuelleAus: Solmon, Lewis C. (Hrsg.): Improving student achievement. Reforms that work. Greenwich, Conn.: Information age publishing (2005) S. 241-246Verfügbarkeit 
ReiheThe milken family foundation series on education policy
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Sammelwerksbeitrag
ISBN1-593-11352-8
SchlagwörterLeistungssteigerung; Test; Schulreform; Besoldung; Förderungsmaßnahme; Schulgesetz; Lehrer; Schülerleistung; Unterricht; Finanzierung; Kritik; Qualität; Standard; Umsetzung; Benachteiligtes Kind; USA
AbstractIn this article, the author discusses various points of criticism that have come up against the "No Child Left Behind Act" (NCLB) and argues that they can be refuted. Among these are unrealistic achievement goals, the requirement of highly qualified teachers, a lack of financial resources to implement all of the requirements or a proliferation of testing in schools. Some of the problems with NCLB, he argues, can be overcome with the "Teacher Advancement Program" (TAP), a performance-based compensation program. (DIPF/Kl.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2006/3
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