Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHaring, Kathryn A.; und weitere
TitelA Follow-up Study of Recent Special Education Graduates of Learning Disabilities Programs.
QuelleIn: Journal of Learning Disabilities, 23 (1990) 2, S.108-13Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdults; Community Support; Employment; Followup Studies; High School Graduates; Independent Living; Learning Disabilities; Questionnaires; Social Adjustment; Social Services; Vocational Adjustment
AbstractRandomly selected learning-disabled graduates (n=64) of self-contained classes were surveyed via questionnaire to assess vocational and community adjustment. Most received very few community services or agency support, and 38 were in competitive employment. Most lived with parents or other relatives, and most had a driver's license and car. (Author/PB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: